دوره کاربردی شخصیت شناسی MBTI

دوره کاربردی شخصیت شناسی به روش MBTI

 

احتمالا شما هم به مانند چند میلیون نفر دیگه، با سوالات مهم زیر برخورد کردین یا هنوز هم درگیر پاسخ اونا هستین:

 

توانایی ها و استعدادهای خاص من چی هستن؟
چرا شکست های من تویه روابطه هام زیاده؟
چرا بعضی ها با شرایط یکسان نسبت به من موفق تر هستن؟
آیا من تویه بهترین موقعیت شغلی هستم؟ از نظر سایر روابط فردی و اجتماعی چطور؟
برای موفقیت واقعی در همه زمینه ها، از کجا باید شروع کنم؟
و ….

 

به این فکر کنید که اگر می تونستین برای یکی از این سوال ها یه جواب واقعی و کاربردی پیدا کنید، چقدر زندگی شما تغییر می کرد؟ واقعا چقدر؟ مثلا فکر کنید می دونستید چه شغلی، بهترین شغل برای شماست، یعنی شغلی که کاملا متناسب با توانایی ها، مهارت ها و روحیات شما باشه. در چنین شرایطی هم از کار کردن لذت می برید هم قطعا پیشرفت بسیار بیشتری داشتین که نتیجه اون رسیدن به درآمد ایده آل شما بود.

فرقی هم نداره که شما در چه سن و شرایطی هستین. اگر هنوز مشغول تحصیل هستین دونستن این موضوع می تونه خیلی بهتون در انتخاب مسیر تحصیلتون کمک کنه. اگر شاغل هستین می تونه یا موقعیت شما را تایید کنه و با انرژی و انگیزه بیشتری به کار ادامه بدین و یا شما رو برای تغییرات احتمالی در جهت بهبود زندگیتون آماده کنه. این، یه مثال و نمونه کوچیک بود، در نظر بگیرید اگر پاسخ همه سوالات مشابه رو می دونستین، به چه موفقیت های بزرگی می تونستید دست پیدا کنید؛ چیزی شبیه رویا !

دوره کاربردی شخصیت شناسی MBTI - کارنیل

حالا سوال اصلی اینجاست، چطوری می تونیم به پاسخ این سوالات برسیم ؟! یکی از بهترین و موثرترین راه ها، خودشناسی و شخصیت شناسی هست. درباره اهمیت مهارت خودشناسی میشل دو مونتنی که یکی از تاثیرگذارترین نویسندگان و فیلسوفان دوره رنسانس بود، بیان می کنه: والاترین چیز در این دنیا آن است که بدانی چگونه متعلق به خودت باشی؛ یا به گفته بنجامین فرانکلین: ” سه چیز خیلی سخت است: فولاد، الماس و خود شناسی. ”
خودشناسی مهارتی هست که میشه اون رو تلاشی برای پیدا کردن بهترین مسیر برای زندگی تعریف کرد. قطعا همه افراد در تلاش برای یافتن این مسیر هستند اما تنها در حالتی به نتیجه مطلوب خواهد رسید که این تلاش سنجیده و آگاهانه باشه. تعجبی نداره که خیلی از افراد با وجود تلاش زیاد اون هم با صرف سال های زیادی از عمرشون، باز هم به نتیجه دلخواهشون نمیرسن و برعکس؛ افرادی با صرف زمان بسیار کمتری، نتیجه های فوق العاده ای میگیرن. راز این تفاوت، باز هم در خودشناسی و شخصیت شناسی پنهان هست.
مهارت خودشناسی و شخصیت شناسی یک ابزار قدرتمند مدیریتی – روانشناسی هست که به ما کمک می کنه با خود آگاهی نسبت به خودمون و دیگران، بهترین تصمیم ها رو در بهترین زمان ممکن بگیریم. فراگیری این مهارت به ما کمک می کنه تا به نسخه ای بهتر از خودمون ارتقاء پیدا کنیم، زیرا به شما کمک می کنه الگوهای فکری غلط و مخرب در مورد خودتون رو از بین ببرید، نقاط ضعف و قوت خودتون رو به درستی بشناسید و با تغییر و اصلاح این الگوهای فکری یا نقاط ضعف و عادات رفتاری غلط، خودتون رو در مسیر درست قرار بدین.

دوره کاربردی شخصیت شناسی MBTI - کارنیل

ما خودشناسی و شخصیت شناسی رو به کلید گنج تعبیر می کنیم ! گنجی که قابل قیمت گذاری نیست و به تعداد افراد رویه کره زمین وجود داره. گنجی که درون هر فردی نهفته هست.

برای کشف گنج خودتون آماده اید ؟!

 

چرا MBTI ؟

معتبرترین، تخصصی ترین و کامل ترین آزمون خودشناسی
یکی از پرکاربردترین ابزارهای روان‌شناسی در دنیا
پوشش تمام ابعاد شخصیتی
شناسایی نوع شخصیت و نقاط قوت و ضعف
دارای دقت بیش از 90 درصد

حالا با این توضیحات به خوبی مشخص شد که چرا کارنیل، اولین دوره خودش رو، دوره شخصیت شناسی به روش MBTI قرار داده. خود شناسی و شخصیت شناسی، کلید بسیاری از قفل های موفقیت هست و میشه اون رو اولین قدم و شاید بلندترین قدم، در مسیر موفقیت دونست.

 

مشخصات دوره در یک نگاه

عنوان دوره: شخصیت شناسی به روش MBTI
نوع دوره: غیرحضوری به صورت فایل های دانلودی
مدرس: آقای رضا محمودی
پشتیبانی: 1 ماه + 2 ماه رایگان ویژه پرسش و پاسخ (ویژه دوره به همراه کوچینگ)
گواهینامه: دارد – گواهینامه اختصاصی کارنیل (ویژه دوره به همراه کوچینگ)
تست MBTI معتبر: دارد
محتویات پکیج: 6 فایل ویدیویی شامل 5 فصل + کارنیل پلاس، به مدت 147 دقیقه با کیفیت HD

فایل صوتی دوره

لینک آزمون MBTI معتبر

حجم پکیج:  1.9 گیگابایت
گارانتی بازگشت وجه: دارد (بی قید و شرط)
نحوه تهیه: دانلود بلافاصله پس از پرداخت

 

چرا دوره شخصیت شناسی کارنیل؟!

رسالت کارنیل همواره ارائه بهترین و به روزترین محتوا و آموزش ها به مخاطبانش هست. در تهیه دوره خودشناسی و شخصیت شناسی به روش MBTI که نقطه شروع آموزش های بعدی هست، توجه به کیفیت و کاربردی بودن آموزش با وسواس بیشتری انجام شده و سعی شده از گفتن مطالب کلیشه ای و غیر کاربردی خودداری بشه تا شما بتونید با صرف کمترین زمان و هزینه ممکن، بهترین و بیشترین یادگیری رو داشته باشید. اگر هنوز هم برای تهیه این دوره مطمئن نیستید، ادامه مطالب رو دنبال کنید.

 

در این دوره چه مطالبی آموزش داده میشه؟

سرفصل های این دوره جامع و کاربردی در نظر گرفته شده به نحوی که مفیدترین مطالب رو در اختیار شما قرار میده.

فصل اول: خودشناسی چیست؟

چرا خودشناسی در دنیای امروز ضرورت دارد؟
چگونه به صورت عملی به خودشناسی برسیم؟
تاریخچه MBTI
شناخت MBTI
ابعاد MBTI

فصل دوم: محور برونگرای و درونگرایی

دنیای درون و دنیای بیرون
محور درونگرایی و برونگرایی
تفاوت برونگرایان و درونگرایان
ویژگی های برونگرایان
ویژگی های درونگرایان

فصل سوم: محور حسی – شهودی

تفاوت حسی و شهودی ها
ویژگی حسی ها
ویژگی شهودی ها

فصل چهارم: محور فکری – احساسی

تفاوت فکری ها و احساسی ها
ویژگی منطقی ها
ویژگی احساسی ها

فصل پنجم: ساختارمندها – ادراکی ها

تفاوت ساختارمندها و ادراکی ها
ویژگی ساختارمندها
ویژگی ادارکی ها

 

مدرس این دوره چه کسی هست؟

کوچ رضا محمودی

آقای رضا محمودی؛ کوچ حرفه ای بهبود عملکرد فردی و سازمانی با بیش از 10 سال تجربه، بنیانگذار سایت های مادسیج و کارنیل و البته فارغ التحصیل مدیریت آموزشی از دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد. از دیگر سوابق ایشون میشه به طراحی بیش از 150 آزمون روانشناسی و مدیریتی، تالیف سه کتاب کمک آموزشی در حوزه مدیریت آموزشی و برنامه ریزی درسی، انجام پروژه تحقیقاتی در حوزه فناوری و مدیریت دانش در سازمان هواپیمایی کشور، انجام بیش از 70 کوچینگ فردی بلند مدت با برنامه تخصصی و بیش از 1200 جلسه کوچینگ کسب و کار و بهبود عملکرد در دو سال گذشته و همکاری با ده ها شرکت داخلی و بین المللی دیگر اشاره کرد.

 

گواهینامه معتبر؟ بله !

در صورت تهیه دوره به همراه کوچینگ، در انتهای پشتیبانی 1 ماهه کوچینگ، گواهینامه اختصاصی کارنیل به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد.

 

من دوره رو کامل یاد گرفتم ولی از کجا بدونم چه تیپ شخصیتی دارم؟

نکته ی مهمی هست ! خب تویه پک یه لینک معتبر برای شرکت در آزمون MBTI در اختیارتون قرار میگیره که کافی هست از طریق اون لینک در آزمون شرکت کنید و به تیپ شخصیتی خودتون پی ببرید.

 

از کجا میشه نمونه دوره رو مشاهده کرد؟

از همینجا ! در زیر می تونید چند دقیقه ای از فصل اول دوره رو ببینید. (کیفیت ویدیو به دلیل کاهش حجم، اچ دی نمی باشد.)

 

تفاوت دوره با و بدون کوچینگ چیه؟

دوره با کوچینگ علاوه بر دوره شخصیت شناسی MBTI کارنیل شامل 1 ماه پشتیبانی اختصاصی کوچینگ و 2 ماه پشتیبانی رایگان جهت پرسش و پاسخ هست. شما دارای یه کانال اختصاصی برای ارتباط مستقیم با کوچ هستین و می تونید هر سوالی در زمینه خودشناسی و شخصیت شناسی دارید بپرسید. آزمون های تخصصی برای خودشناسی بهتر در زمینه توسعه فردی و کسب و کار در اختیارتون قرار داده میشه و در جلسه کوچینگی که خواهید داشت، تمامی نقاط قوت و ضعف شخصیت شما تحلیل میشه، فرصت های زندگی شخصی و کاریتون بررسی میشه، مسیرهای پیش رو زندگیتون آنالیز میشه و شما رو به نقطه ایده آل زندگی شخصی و کاریتون هدایت می کنیم.

 

دوره رو از کجا تهیه کنم؟

در انتهای همین صفحه 2 تا دکمه خرید می بینید که خیلی راحت می تونید بلافاصله پس از پرداخت، دوره رو دانلود و استفاده کنید. متقاضیان دوره با کوچینگ پس از تهیه دوره، منتظر تماس پشتیبان ها جهت شروع دوره کوچینگ هم باشن.

 

جهت پیگیری های بعدی، لطفا اطلاعات خرید رو با دقت وارد کنید. هر گونه سوال یا مشکل در زمینه تهیه دوره رو می تونید از طریق آی دی پشتیبانی کارنیل در تلگرام به آدرس Karnilsupport@ مطرح فرمایید.

 

دوره شخصیت شناسی به روش MBTI

299 هزار تومان

دوره شخصیت شناسی به روش MBTI به همراه کوچینگ

799 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.